الأخبارفن وثقافة

بالفيديو ..مدحت العدل يهاجم الفنان يوسف الشريف بسبب تصريحاته الأخيرة

كتب:أحمد حسن إسماعيل

هاجم السيناريست مدحت العدل أثناء مداخلة هاتفية مع الإعلامية لميس الحديدي في برنامج القاهرة الآن الذي يتم إذاعته على قناة العربية-الحدث حيث هاجم الفنان يوسف الشريف بسبب تصريحاته الأخيرة الخاصة برفضه لتقديم المشاهد الساخنة في أعماله الفنية.

 

واستكمل السيناريست مدحت العدل تصريحه وقال إن بعض الأشخاص ينافقون التيار السائد على مواقع التواصل الاجتماعي وقال إنه يوجد ناس ينافقون التيار السائد عشان يبان انه مؤدب ولطيف ولكن الله أعلم بيعمل إيه برا الفن.

وأضاف أنا معنديش مشكلة إن ده يبقى بينك وبين نفسك أنت حر ولكن ده يعتبر قلة موهبة يعني أنت في مشهد تقوم بإنقاذ واحدة من قدام عربية حتعمل ايه ساعتها حتنقذها بالريموت كنترول ولا هتمسكها.

وتابع من خلال كلامه وقال حضرت قررت أنك تمثل من غير ما تلمس ست أنت حر طالما المنتج والمخرج قبلوا ده ولكن لما تطلع تقول كده تبقا بتدين بشكل ضمني الممثل زميلك اللي هيعمل الدور ويمسك الست.

ويبقى كمان ساعتها حضرتك بتقول أنا بطل وأنا أخلاقي ومن غير ما تقول فالزميل اللي بيمسك ممثلة بتمثل دور أمه مثلا وبيحضنها لأنه جاي من السفر يبقى مش محترم لأنك محترم ومبتلمسها ده يعتبر اختلال في المعايير وعدم فهم.

الوسوم

شاهد أيضاً

إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock